Pages

23 March 2009

Pembukaan Resepi Budak Muar Blog

Assalamualaikum...
Setelah berusaha beberapa hari memilih blog, link, nama dan design yang sesuai, akhirnya siap juga 'Web Blog Resepi' saya pada hari ini 23 Mac 2009... Web ini saya bina untuk menyimpan dan berkongsi resepi-resepi lama atau baru untuk sesiapa yang mempunyai hobi memasak seperti saya...



Buat masa ini, web ini hanya akan memaparkan resepi tanpa gambar. Jika diberikan kesempatan nanti, saya akan letakkan gambar-gambar yang di'shoot' sendiri oleh saya, untuk tatapan pengunjung sekalian. Ini boleh membuka selera kepada sesiapa yang melihat resepi yang saya taipkan di web blog ini dan boleh dicuba sendiri. Source resepi yang dimasukkan dalam blog ini mungkin berasal dari web-web resepi yang lain, saya ambil dan cuba masak sendiri dengan resepi tersebut. Jika ianya menjadi dan sedap, barulah saya letakkan resepinya ke dalam blog saya ini.

Jadi pengunjung sekalian, boleh la mencubanya...
Sekian, terima kasih.


ENJOY DA' BLOG.... peace

3 Komen:

simpsons said...

hahaha..bley la akak bkk restoren nant..sy kalo bab2 masak ni ilmu x cukop g nk praktik..hahaha.. bley blajar r ni

AkuroSan said...

Insya'Allah...
Ada rezeki, boleh la bukak restoran...
hehe...

paan said...

layout nie betul2 lawa..teruja plak.hahaha